Sakit Sendi ?

Selalu Sangat Bengkak Sendi?

Susah betul nak bergerak ?

 

Kita perlu atasi dengan kadar segera supaya sakit sendi tidak bertambah teruk dan kita menderita rasa yang amat sakit sehingga tidak tertahan. Sakit Sendi ini boleh menyerang tidak kenal siapa kita, berapa umur kita. Sakit sendi boleh di atasi dengan cepat jika kena dan serasi dengan caranya.

Dan di sini aizah ingin kongsikan cara yang boleh membantu hilangkan masalah sendi yang di alami. jom dengar video dari aizah ini :-

Dah Dengar ?

Tunggu dulu , aizah nak kongsikan pula orang yang dah bebas dari masalah sakit sendi yang sangat dasyat ini :-

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 6 : SITI ROZITA OTHMAN

[SAKIT SENDI DAN LUTUT BERKURANGAN SELEPAS AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Apa perasaan anda bila terseliuh, kemudian jatuh terduduk dalam bilik air. Pasti rasa terkejut dan takut . Betul tak..?
.

Begitu lah yang terjadi pada saya . Dua kejadian lain hari. Lain masa tetapi pada bulan yang sama. Bulan lepas kan musim hujan. Jadi kerap ulang alik ke dapur. Yelah kan seharian hujan. anak-anak pula kejap-kejap nak susu..kejap2 masuk bilik air, pastu lapar balik.
.

Tak senang duduk melayan 3 beradik ni. Husna pulak baru belajar tak gunakan pampers. Jadi tumpu pada dia lebih. Huzaifah pula ada permainan baru. Suka buka tutup peti ais. Habis berkecah dia main air. Apa lagi.. tengah terkedek-kedek Kak Ita jalan ke dapur, terpelecok lah, tak perasan ada air. Nasib baik tak jatuh gedebuk. Selawat banyak-banyak. Nak marahkan Huzai dia apa tau kan.
.

Terkejut sebab kaki terpelecot. Cepat-cepat saya sapu krim Herbal Blend. Risaunya hati hanya Allah sahaja yang tahu. Kejap-kejap tengok kaki ada kesan bengkak atau biru. Alhamdulillah tak ada apa-apa. Cepat-cepat saya ambil Vivix dan terus bancuh dengan kolagen. Alhamdulillah. Bangun pagi esoknya tak ada bengkak dan sakit kaki.
.

Selang beberapa hari saya jatuh terduduk pulak dalam bilik air. Licin sebab air dari basuhan mesin basuh. Entah macam mana fikiran melayang masa tu. Agaknya lupa nak baca doa masuk tandas pun iyer juga.
.

Dipendekkan cerita, pinggang dan perut saya sakit akibat kesan terjatuh tu, saya sapu minyak panas di bahagian yang sakit dan minum Vivix campur kolagen. Setiap hari saya minum 2 kali . Pagi dan malam. Dan sebelum tidur, saya makan Ostematrix 5 biji setiap hari.

Image may contain: 2 people, people smiling

Alhamdulillah sakit pinggang dah hilang, tiada apa-apa yang saya takutkan terjadi. Tetapi haid saya pula keluar terlampau banyak. Bila ke klinik doktor kata takde apa-apa , mungkin sebab hormon. Dalam masa sama saya pergi berurut . Mak bidan kata peranakkan saya turun sikit, Lagipun memang setiap 3 bulan saya akan berurut badan di kampung. Alhamdulillah semua nya baik-baik dan tiada apa yang perlu saya risaukan.
.

Dalam masa yang sama tekanan darah tinggi saya pun stabil. Maklumlah bila dah masuk umur 40-an ni semua nak kena jaga. Lebih-lebih lagi bab kesihatan ni. Mungkin ramai tak tahu bahawa kolagen Shaklee sangat bagus untuk sendi juga. Bukan hanya untuk cantik semata mata tau.

Bagi mereka yang mempunyai masalah sakit lutut atau sendi boleh cuba amal minum kolagen Shaklee dan Ostematrix, rasakan perbezaannya.

Mengapa dan bagaimana Kolagen Shaklee untuk sendi?

Kolagen Shaklee mempunyai unsur ekstrak kerangan laut yang mana ia mengandungi glucosamine yg bantu membuat bendalir sebagai pelincir sendi.
.

Manakala Vivix pula membantu memperbaiki sel-sel badan kita. Memang terbaik lah setiap suplemen Shaklee . Pelbagai jenis dan setiap satunya mempunyai khasiatnya tersendiri.
.

Kita usaha untuk ke arah yang lebih sihat. Shaklee sahaja satu-satunya supplement brand yang terbukti berkesan melalui Landmark Study.

Berkesan kan set shkalee ni

Ini adalah set shaklee yang puan tadi ambil iaitu :-

  1. Vivix
  2. Callogen
  3. ostematrix
  4. omega
  5. Bcomplex ( boleh buat penambahan)

Sakit sendi perlu rawatan segera sebelum kita lebih menderita rasa sakit lebih teruk daripada sekarang. Ambillah langkah yang terbaik demi masa depan kita untuk lebih sihat dan bebas daripada sakit sendi berpanjangan.

untuk mengetahui lebih lanjut hubungi saya di talian 017 3053031 atau dengan klik link whatsap saya ini http://InginSihat.wasap.my

atau lagi mudah klik sahaja di gambar whatsap di bawah ini :-

Facebook: Aizah Azlem 

Facebook page : Tips ikhtiar sihat

Youtube Channel : Noraizah Mohd 

 

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.