Pengedar Shaklee Di Putrajaya Dan Cyberjaya

Assalamuaikum dan salam sejahtera semua ,Rosnaini binti jelani. Boleh dipanggil Naini. Saya merupakan pengedar Shaklee putrajaya dan pengedar shaklee cyberjaya. Jika anda ingin mendapatkan produk shaklee boleh menghubungi saya di talian 013-3323872. Untuk kawasan shaklee putrajaya dan shaklee cyberjaya, In Shaa Allah saya boleh membuat penghantaran terus , manakala untuk shaklee di luar kawasan saya,[…]

Cara Menghilangkan Jeragat Dengan Cepat – Cubalah 

Artikel ini akan kupaskan dengan lengkap cara hilangkan jeragat, punca jeragat dan cara mengatasi jeragat.Sebelum aizah jelaskan mengenai cara hilangkan jeragat dimuka dengan berkesan ini, aizah ingin tanya ” Setuju atau tidak ramai yang ingin hilangkan jeragat dengan cepat dan berkesan” ? Jika jawapan anda setuju. TAHNIAH ! anda telah berada di artikel yang betul[…]

Tanda Dan Cara Atasi Penyakit Parkinson Dengan Berkesan

Penyakit parkinson ialah satu penyakit gangguan sistem motor,  kemerosotan sistem saraf yang wajib kita ambil perhatian. Penyakit parkinson ini berlaku apabila dopamin iaitu satu sel kimia di otak semakin berkurangan, kesan daripada kurang sel dopamin aktiviti otak boleh jadi tidak normal seterusnya pergerakan fizikal akan terjejas. Penyakit parkinson berkembang secara perlahan-lahan pada peringkat awal seterusnya[…]

Tanda Dan Cara Atasi Osteoathrithis Dengan Berkesan

Osteoathrithis adalah satu masalah yang menyebabkan sendi-sendi akan terasa sakit, bengkak dan kaku. Osteoathrithis adalah sejenis penyakit arthritis yang paling biasa berlaku. Osteoathrithis atau sakit sendi ini biasa akan menyerang lutut, tulang punggung , pinggul dan tangan, tetapi ada juga yang alami Osteoathrithis ditempat yang lain . Osteoathrithis , sakit sendi bukan sahaja menyerang warga emas , malah peringkat[…]

Taman Wetland Putrajaya Cantik Dan Best

Assalamuaikum semua . bila tiba hujung minggu je kadang buntu juga kan nak bawa anak jalan-jalan . Selain tu nak rasa nyaman dan jauh dari kesibukan kota walaupun seketika. Taman Wetland Putrajaya adalah salah satu tempat yang boleh kita kunjungi di hujung minggu. Kami rasa sesuai untuk bawa anak-anak bersiar-siar. Taman Wetland Putrajaya bukan sahaja[…]

Cara Mengurangkan Sakit Slip Dics Pada Tulang Belakang

Kita biasa dengar orang sekeliling kita bercakap mengenai slip disc , tapi tahukan kita bagaimana rasa sakit slip disc ini dan bagaimana terjadinya slip disc ? Slip dics ini terjadi tidak mengenal usia dan jantina . Slip Disc berlaku apabila tulang belakang telah tergelincir atau berganjak dari posisi kedudukan asal. Dari Pengalaman yang mempunyai masalah[…]

Testimoni Vivix Ikhtiar Pelbagai Penyakit

Assalamualaikum semua.. . Telah lama ku impikan, Telah lama ku idamkan Kini menjadi kenyataan , #Vivix kat tangan Minum setiap pagi dengan cik abg Alhamdulillah terbaik untuk kesihatan Bukan je luaran malah baik untuk dalaman … Adoishh jadi tak pantun hakak tu u olss.. Hahaha.. . Tengok kat tangan hakak ni, botol semerah ni. Mengancam[…]

Cara Atasi Penyakit Buah Pinggang Bocor Secara Semulajadi Dan Selamat

Penyakit buah Pinggang Bocor atau Nephrotic Syndrome ialah sejenis penyakit merosakan buah pinggang. penyakit buah pinggang bocor terjadi apabila penapis yang bertindak menapis protein albumin daripada terkeluar ke urin atau air kencing rosak. Ini boleh akibatkan protien bocor dan diangkut keluar dari tubuh secara berlebihan sehingga menganggu kesihatan tubuh dan terjadi komplikasi bengkak air .[…]

Vivix Membantu Pesakit Stroke Pulih Dengan Selamat

Testimoni Vivix Vivix Membantu Pesakit Stroke Pulih Dengan Selamat TESTIMONI 50 : HAFZA AEIN Assalammualaikum.. Saya Hafza Aein.. yang berkongsi cerita mengenai suami saya yang mengalami stroke dan juga masalah percakapan. Stroke yang dia alami boleh saya kategori sebagai stroke pendarahan. Tapi setelah menggunakan produk Shaklee iaitu VIVIX, Alhamdulillah suami semakin pulih. . Tanggal 28[…]