Press "Enter" to skip to content

Testimoni Vivix Ikhtiar Pelbagai Penyakit

Aizah Azlem 0

Assalamualaikum semua..
.
Telah lama ku impikan, Telah lama ku idamkan
Kini menjadi kenyataan , #Vivix kat tangan
Minum setiap pagi dengan cik abg
Alhamdulillah terbaik untuk kesihatan
Bukan je luaran malah baik untuk dalaman

Adoishh jadi tak pantun hakak tu u olss.. Hahaha..
.
Tengok kat tangan hakak ni, botol semerah ni.
Mengancam u olss. Memang kebabom.

Image may contain: 3 people

Masa asben bawak kete malam tu tertiba jerk.
” eyh mata abang dah kurang silau la. Mata pun rasa clear sikit. Ke makan #vivix ni” . Alhamdulillah . baru seminggu ambil #vivix masa tu
.
Aizah rasa kulit aizah makin segar dan licin je. Selain tu rasa lebih bertenaga . satu lagi rasa terkezut ” rambut dah tak gugur sangat dah sejak telan #vivixshaklee ” .
.
Patutla ramai sangat orang pakat beli #vivix ni rupanya khasiat dia memang bagus. Kata pak cik somban ari tu ” baloi baloi den boli vivix” .
.
Beli nak hilang gout, tetiba badan bertenaga, kulit cantik.kalah kulit bini. Oishh hebat pak cik yo..
.
Kisah air mata #vivix bila customer mesej ” mak dah sihat kak Aizah Azlem dengan izin Allah ambil vivix ni, #diabetis mak, #darahtinggi mak dah beransur ok ” . kami sama sama nangis syukur.
.
Dengan sebotol #vivix pelbagai kisah yang membahagiakan kami.
Boleh baca banyak lagi testimoni #vivix di link ni www.ikhtiarsihat.com
.
Jika u olss atau orang terdekat ada masalah kesihatan aizah cadangkan ambillah vivix sebagai ikhtiar.
BOLEH BAGI NO AIZAH NI KAT DERANG
📲 017.305.3031
.
Mungkin ini adalah ikhtiar yang merubah segalanya menjadi lebih baik dengan izin Allah .
.
KU HULURKAN TANGAN UNTUK MEMBANTUMU
.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *